
Odstąpienie od umowy
W sklepie Chillsport.pl jest możliwość dokonania zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W naszym sklepie nie można wymienić zakupionych produktów, natomiast można zwrócić towar i zamówić odpowiedni ponownie. Najczęstszą przyczyną zwrotu jest źle dobrany rozmiar, dlatego zachęcamy do zapoznania się z informacjami o produkcie i tabelą rozmiarów, by zminimalizować ryzyko nieodpowiednio wybranego rozmiaru.
Zwrot towaru-instrukcja:
Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić na adres email: sklep@chillsport.pl
Należy wypełnić formularz Zwrotu/Odstąpienie od umowy sprzedaży, który możesz pobrać tutaj: formularz zwrotu
Produkt(y) razem z wypełnionym i podpisanym dokumentem zwrotu odeślij na podany poniżej adres, jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru.
Po otrzymaniu zwrotu przez magazyn Chillsport.pl niezwłocznie - maksymalnie do 14 dni - zostanie dokonany zwrot środków za dany zwrot. W przypadku metody płatności on-line (przedpłata)zwrot środków będzie na numer konta, z którego została dokonana płatność. W przypadku zakupu towaru przy użyciu metody płatności za pobraniem, w formularzu zwrotu należy wskazać numer konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot środków.
Adres do wysyłki zwrotu:
Sklep internetowy Chillsport.pl
ul. Wesoła 18
32-085 Szyce
Z dopiskiem „Chill - zwrot”
Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.
Sklep Chillsport.pl nie odbiera przesyłek za pobraniem.
Więcej informacji na temat zwrotu można znaleźć w Regulaminie sprzedaży
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Chęć dokonania reklamacji należy złożyć na adres e-mail: sklep@chillsport.pl .
Należy wypełnić formularz Reklamacji, który możesz pobrać tutaj: formularz reklamacji
Produkt(y) razem z wypełnionym i podpisanym dokumentem reklamacji odeślij na podany poniżej adres.
Adres do wysyłki reklamacji:
Sklep internetowy Chillsport.pl
ul. Wesoła 18
32-085 Szyce
Z dopiskiem „Chill - reklamacja”
W związku z wadą można wymagać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, lub odstąpieniu od umowy w przypadku wady istotnej.
Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez magazyn Chillsport.pl towaru wraz z dokumentem reklamacyjnym.